Ashley Greene Om Sina Kollegor För Seventeen Mag♥

Om Robert Pattinson:
”Rob är så blyg! Han är riktigt tafatt och okoordinerad. Ibland bara pladdrar han på och säger saker han inte förstår. Det är sjukt underhållande. Men han är en riktigt schyst kille.”

Om vad hon tror gör Robert attraktiv:
”Människor dras till honom för att det är något älskvärt och bedårande med honom. Han kunde komma till inspelningen och prata i koder om någon tjej, och vi kämpade med näbbar och klor för att få honom att tala om vem han talade om. Han bara: ”Det är den här tjejen. Hon sms:ade mig. Vad ska jag säga?” Och tjejerna och jag gav honom tips om hur han skulle svara så han verkade cool.

Om Kristen Stewart:
”Hon blir lättsinnad och upphetsad, och tycker om att ha kul. Hon är så mycket av en fnittrig liten flicka som resten av oss. Många människor kan inte se henne så för att jag inte tror att hon släpper in andra människor så öppet.

Om att filma Porsche-scenen med Kristen:
”Italien var riktigt roligt. Speciellt Porschen – Kristen och jag pratade om hur vi sjöng och skrattade i bilen. Jag är säker på att alla som gjorde filmen tänkte: ‘Har dom problem?’ Vi citerade Anchorman och sjöng ‘Afternoon Delight.’ Japp, väldigt konstigt!”

Om hur pressen runt Rob och Kristen och deras relation:
”Det är ironiskt att de är i centrum av denna galna virvelvinden. Det finns många sociala människor ‘on the cast’ – och av allihopa är Rob och Kristen de mest inåtvända och privata. De kan vara instängda på deras rum i månader och det kommer fortfarande vara storys om att de är tillsammans i London eller något. Jag tror det är lite lustigt att av alla oss så är det de som vill ha uppmärksamheten minst.”

Om Taylor Lautner:
”Om Taylor och jag hade fått slåss en riktigt ’street fight’, skulle jag nog vinna eftersom han är en sådan gentleman!”

Om Jackson Rathbone:
”Han är en underbar kille. Han är extremt talangfull, både musikaliskt och på duken. Jag skulle lära mig hur man kastar en baseballboll för den första filmen, och han var där och försökte lära mig. Jag hade en stor crush på honom, och jag var skitdålig, helt klart. Så det var jättepinsamt.”

Om att bli tillsammans med Kellan Lutz:
”Jag har definitivt tänkt på det. Han och jag träffades genom våran agent fem år sedan, och vi har varit bästa vänner sedan dess. Att vi filmar tillsammans har bara gjort så vi har kommit varandra närmre.”

”Han är en av mina bästa vänner, men om vi skulle bli mer än det, då skulle vi blivit det flera år sedan! Jag gillar att jag kan prata med honom om andra killar för att få mannes perspektiv, jag värdesätter verkligen våran relation, så jag skulle inte vilja krångla till det genom dejtning.”

”Kellan bara, ‘Jag gissar att jag inte behöver ha min tröja på mig när jag går ut med min hund.’ Och jag bara, ‘Kellan, de flesta nänniskor har tröja på sig när de går ut med sin hund.’ Vad som är riktigt sorgligt är att han har sin tröja av så ofta att jag vet hur hans magmuskler ser ut. Jag såg en Photoshoppad bild på honom, och jag ba, ‘Det där är inte du! Du är bredare än det! Det är inte så att jag stalkar dig, du har aldrig på dig din tröja bara!’”


källa:thetwilightsaga.se

/många kramizzzar från mig♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ä L S K A B L O G G E N

2010-05-22 @ 17:20:54
URL: http://thajooker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ä L S K A B L O G G E N

2010-05-22 @ 17:20:56
URL: http://thajooker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ä L S K A B L O G G E N

2010-05-22 @ 17:21:10
URL: http://thajooker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0