The Runaways stills!

hej, jag kommer lägga upp flera Eclipse stills i morgon kanske men just nu så får ni de hära helt nya Runways stillsen att kolla på/många kramizzzar från mig

taylor launtner på kca!


the last song poster!


miley på kca!


dagens bild


Entligen Påsk!!!

heej! visst är det skönt med påsklov?Jag tänker iaf "njuta" av det.Vad ska ni göra då?Jag tänker va med alla mina kompisar och kanske åka till stan. Jag hoppas att ni får en bra påsk<3/många <3kramizzzar från mig

rörande bild!

COOL bild va?Den rör på sig och vissar olicka scener från filmen♥

Miley bilder!

Jag tänkte visa några bilder på Miley (: och jag har bestämt mig att bloggen ska handla lite mer om Miley så jag hoppas ni gillar det<3/många kramizzzar från mig


Ashley Greene om när hon träffade Lady Gaga!

MTV Shows

mer miley?

ujHej! jag hade tänkt mig att bloggen skulle kunna handla lite mer om Miley Cyrus vad tycker ni? Kommentera om vad ni tycker. Men så länge bjuder jag på 2st bilder på Miley och Kristen/många kramizzzar från mig♥

Grattis!!!

Grattis till Kellan Lutz i efterskot som fyllde 25år i går

teen vouge

Här är några bilder på Kristen från teen vouge visst har hon snygga kläder?♥/många kramizzzar från mig

the runways premiären

jnHär äe några bilder från premiären från Kristen och Dakotas nya film the runways<3/många kramizzzar från mig<3

hahahahahaha

nhahahahaha en bild på min brorsas kompisar jag frågade om jag skulle lägga upp en bild på de och de sa ja haha/många kramizzzar från mig<3

dagens bild

m


riktiga trailern

<3<3<3<<33<<3<3

Eclipse Trailer

Här får ni se en eclipse trailer jag tror nog att det är den officiela(stavning?)trailern/många kramizzzar från mig<3

OSCAR

nnnhnHär så får ni se lite bilder på när Kristen är på oscars galan och jag bjuder på en bild med Miley också<3

Ersätaren

cDet här är hon som ersäter den gamla Victoria tycker ni att hon skulle passa som den nya Victoria eller inte?

Dole & Gabbana fashion show

gkggHär är Ashley Green på Dole & Gabbana fashion show ♥                                      källa:aashleygreeen.blog.se                    

hej på er

hej! visst är det tråkigt att sportlovet är slut? ): Men nu är det skola igen och man får träffa alla kompisarna igen(:.Jag är ju inte bara ett fan av twilight jag är också ett stort Miley Cyrus fan och där för så kan ni lydsna på hennes nya låt:When i look at you som kommer från hennes nya film The last song njut /många kramizzzar från mig<3

RSS 2.0