HAITI

Robert som ger ett tal på Haiti galan(:

TÅRTA

tghgtCoolt va de har gjort en tårta som ska förestäla alla delar av twilight ♥

BABY

jlokRobert Pattinson när han var liten söt va?♥

DOCKOR

vnbCoolt va de finns i dockor♥ Det finns säkert flera karaktärer

SÄLGER HUS

jkhjVisste ni att de ska sälga huset där de spelar in alla twilight filmerna. Jag skulle vilja bo där(:

2 BILDER!

GFNBså här ser bilder ut utan bakrund!

HEJJJJJ HEJJJJJ!!! (kort inlägg)

hej! nu så är det skola igen och man får träffa alla kompisarna igen! kul(= men det finns en vissa man inte blir glad av att se!!! Men tråkigt med alla läxorna va? =(


EDWARD VS JACOB!!!

B GNVJVem tycker ni är bäst Edward eller Jacob?<3


BILD OCH VEDEO!

GHNJNHYlite bilder från videon<3

lite bilder och två intervjuver




Delited scens från new moon :)

Dom kanske byter ut henne tråkigt de kommer ju att förstöra allt!!!

ett kort inlägg!

hej!(= det finns en sida där man kan kolla på massa olika filmer och tv serier den är jätte bra den heter ch131.com super bra sida prova den<3

HEJ PÅ ER!

 hej hej i dag så är det andra dagen på år 2010 är det bara jag som tycker att år 2009 gick jätte snabbt eller tycker ni det också? Aja nu så är det ett nytt år och snart så börjar vi skoan igen kul men endå lite tråkigt på något sätt.<3


vampire daieries vs the twilight saga


VAD TYCKER NI OM DEN HÄRA BILDEN?

BVNvad tycker ni om den hära twilight bilden det är Bella som ligger ner i skogen?


HEJ!

hej! jag hoppas att ni hade kul i går det hade jag i alla fall. Jag va med min kompis och vi va hos mig min bror va också med och sen kom hans kompisar och vi hade JÄTTE KUL!. Lite senare så gick vi ut och smälde raketer med jag smälde inga med jag gick ut och jag som va så rädd för raketer och fyverkerier men det spelade ingen roll de smälde inte så mycket i alla fall.gggghv

RSS 2.0