The Runaways Bilder

qssgHär är det 3st bilder från Kristen Stewart och Dakota Fannings film The Runaways njut(:/många kramizzzar från mig♥

Eclipse Bilder

jhHär är 2st nya Eclipse bilder njut♥/många kramizzzar från mig

BAFTA-galan

Visste ni att Kristen Stewart vann priset "rising star" igår på BAFTA-galan.Och här så får ni se när hon tar emot priset.ps:grattis Ashley Green i efterskot som fyllde 23år igår

Robert som Bella

Här är ett vedeo klipp när Robert är på en interviuv och han får läsa upp Bellas repliker och den andra killen Edwards repliker.

vampire daieries

hej! inte för så länge sen så hade den nya serien vampire daieries premiär på tv6 jag tror att den visades torsdag kl20:00. Serien är väldigt lik twilight men jag tror att den handlar om tjejen Elena som är en helt vanlig tjej som blir kär i en vampyr.Men vampyrens bror gillar också tjejer men inte på det sättet han gillar att döda dom.det är vad jag vet eller tror./Många kramizzzar från mig<3/ps: mjvglad alla hjärtans dag♥

bild<3

nTycker inte ni att den hära bilden är super fin?♥


hejjj

hej på er.  Min dator har varit trasig så jag har inte kunnat använda den men nu så kan jag det. Igår så skulle hella skolan åka till ånaboda eller kvarntorp. Så jag åkte till kvarntorp det var inte jätte kalt men det snöade mycket jag åkte inte så mycket skidor det är inte något som jag skulle göra på min fritid direkt. Det var inte jätte kul men inte jätte tråkigt heller så va ska men säga att det var gnhlagom kul.(=

RSS 2.0