Ashley,Rob & Kristen i peoples Most Beautiful♥




ASHLEY GREENE
23år
Se henne i:The Twilight Saga:Eclipse,30 juni

"Min favoritdrag är nog mina ögon.Min mamma brukar alltid säga att du skrattar med ögonen, och om du tittar på någon och du pratar, då är du verkligen intresserad.När jag spelar, så är de en stor del av vad jag gör."

ROBERT PATTINSON  

23år 

"Jag är så trött på ¨min egna bleka, grå hy," har han sagt om att spela Edward Cullen."När man har det sminket på varenda dag, så fort jag får det borttaget, blir de liksom,Åh, du ser ju normal ut.Du ser frisk ut nu"

KRISTEN STEWART

20år

"Min modeikon är John belushi.Seriöst.!"


/många kramizzzar från mig♥

källa:thetwilightsaga.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0