Mileys Intervju Med Popstar!

                           


Miley gjorde en intervjuv med tidningen popstar förinte så länge sen så här kommer den:

Vad skulle du ge för råd till ett yngre du: "Jag skulle nog säga till mig själv, du vet du kommer höra dig själv prata många gånger. Jag lyssnar på intervjuer och säger till mig själv 'Miley, vad tänkte du?' Jag tänkte antagligen på något annat, och jag inser att jag aldrig svarade på frågan. Va fokuserad, skulle jag säga till mig själv."

Miley om att Hannah Montana ska sluta: "Vi vill fira det och ge det ett riktigt bra slut. Det har varit så många Disney shower och inte så många av dom har haft ett bra slut. Våran show förtjänar ett bra slut för det var en början för så många bra saker på Disney. High School Musical & Hannah Montana gav Disney Channel möjligheten att ta in musik i dom flesta programmerna. Jag tror att ha en start och ett slut på din show kommer bli riktigt coolt."

"Jag lovade att på den sista dagen så skulle alla regissörer och producenter ha en Hannah Montana peruk. Dom har alltid sagt till mig: 'Sluta klaga på peruken, du måste bara ha den 20 minuter idag!' Medans jag tänker för mig själv: 'DU behöver inte sätta upp allt ditt hår så att det gör ont'."

"Så jag lovade att jag skulle locka håret på dom och så limma fast peruken så alla måste ha den hela dan, alla av dom! Vi kommer också tvinga dom att ha klackskor, klä sig som Hannah, och dom kan inte äta på en hel dag för det kanske kommer förstöra deras Hannah läppstift."


                                                        /många kramizzzar från mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0